دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

مرغ های گوشتی دارای نژاد های زیادی هستند که از آنها برای تولید گوشت استفاده می شود. برخی از این نژادها در خانه و به صورت بومی پرورش داده می شوند و برخی نیز به صورت صنعتی و در سالن های پرورش صنعتی مرغ پرورش داده می شوند و برای تولید گوشت مورد نیاز جامعه ، کاملا پروار و گوشتی شده و به کشتارگاه ها فرستاده می شوند. 

در این وبلاگ مهم ترین و شناخته شدن ترین نژاد های گوشتی مرغ رو معرفی خواهیم کرد تا اگر قصد پرورش مرغ در خانه و یا سالن و یا هر مکان دیگری را داشته باشید، بخوانید عاقلانه تصمیم بگیرید و بهترین نتیجه رو از پرورش مرغ به دست بیاورید. 

 

1- مرغ رود آیلند 

خروس این نژاد تا 4 کیلو و مرغ تا 3 کیلو می تونه وزن بگیره و هم چنین در سال 180 تخم میزاره که هم برای پرورش به عنوان مرغ گوشتی و هم مرغ تخمگذار امکان پرورش داره. 

 

2- مرغ و خروس ساسکس

خروس این نژاد تا 4 کیلو و مرغان تا 3 کیلو می تونه وزن گیری کنه و در سال 180 تخم میزاره و دقیقا مانند نژاد بالا به دو منظور قابل پرورش هستش

 

3- مرغ و خروس لانگشان 

خروس تا 4300 گرم و مرغ تا 3200 گرم می تونه وزن داشته باشه و اما تخم گذاری کمی داره و برای تولید گوشت می تونید پرورش بدید.

 

4- مرغ و خروس اندلس

خروس تا 3300 گرم و مرغ تا 2600 گرم می تونه افزایش وزن داشته باشه . در سال 160 تخم میزاره و به خوبی توی خونه و هر مکان دیگه ای قابل پرورش هستند و از هر ماده غذایی می تونید به خورد اونا بدید. 

 

5- مرغ و خروس استرالیایی

این مرغ و خروس با اینکه جنگی هستن اما وزن خوبی می گیرن ، خروس تا 5400 گرم و مرغ تا 4700 گرم می تونه وزن گیری کنه و برای مبارزه و همچنین تولید گوشت می تونید اونا رو پرورش بدید. 

 

لیست کامل رو میتونید از مقاله بهترین نژاد مرغ گوشتی پیدا کنید. 


 

  • دستگاه جوجه کشی هواباتور