دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ب.ظ

قیمت دستگاه جوجه کشی با توجه به برند و ظرفیت های دستگاه ها متفاوت است. باید توجه کنید که برندهایی که از قطعات با کیفیت تری تولید می شوند معمولا قیمت بالاتری دارند. در هنگام خرید در نظر داشته باشید که اگرچه قیمت از عوامل مهم در تصمیم گیری است ولی با این حال در کنار قیمت باید کیفیت را هم مد نظر قرار دهید. احتمال دارد قیمت یک برند از برند دیگر بالاتر باشد ولی با توجه به امکانات، قابلیت ها و کیفیت قیمت نسبی آ ن کمتر از قیمت برند دیگر باشد. برای مثال دستگاه های جوجه کشی بدنه فلزی که از کیفیت پاینی برخوردارند و در ساخت آن ها از قطعات چینی استفاده می شود قیمت بسیار پایین تری نسبت به دستگاه های دیگر دارند.

منبع : www.hovabator.ir/قیمت-دستگاه-جوجه-کشی

  • دستگاه جوجه کشی هواباتور

پرورش عروس هلندی در خانه

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ

پرورش عروس هلندی

بسیاری از علاقمندان برای کسب درآمد به پرورش پرندگان زینتی گران قیمت مانند کاسکو مرغ عشق طوطی و عروس هلندی روی می آورند.

استراتژی کسب درآمد از این طریق کاملاً منطقی بوده و دارای توجیه اقتصادی است زیرا پرندگان زینتی بالغ در بازار با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند مخصوصا آنهایی که می تواننند صحبت کنند و تقلید صدا را آموخته اند.


دوستداران پرندگان زینتی مانند عروس هلندی می توانند با خرید جوجه های این پرندگان یا تخم های نقطه دار ، آنها را پرورش داده و تقلید صدا را به آن ها بیاموزند.

برای اطلاع یافتن از قیمت این پرندگان کافی است به سایت های فروش اینترنتی نظیر دیوار و شیپور سر بزنید. خواهید دید که این پرندگان با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند و نگهداری و پرورش آنان توجیه اقتصادی دارد.


در این مقاله قصد داریم شما را با پرورش یکی از پرطرفدارترین پرندگان زینتی یعنی عروس هلندی آشنا کنیم.


عروس هلندی پرنده ای زینتی و گران قیمت است که از خانواده طوطی های کاکل دار می باشد. این پرنده کوچک ترین عضو خانواده طوطی ها است که در مناطقی از استرالیا زندگی میکند. به دلیل محبوبیت و طرفداران زیادی که این پرنده در سراسر جهان دارد از آن به عنوان یکی از مهمترین پرندگان گان زینتی نام برده می شود.

عروس هلندی پرنده ای بسیار زیبا و دوست داشتنی است که رنگ های مختلفی دارد. جالب است بدانید که از نظر رفتار شناسی رنگ پرهای پرنده هیچ‌گونه تأثیری بر رفتار آن ندارند. این پرنده را می‌توانید با رنگ‌های زرد ، سفید خاکستری ، قهوهای و کرمی در طبیعت مشاهده کنید.


عروس هلندی دارای سری کاکل دار و زیبا است که بر روی برخی از گونه‌های آن یک لکه سرخ وجود دارد. این پرنده دارای دم درازی است که در انتها به صورت نقطه تیز در می آید. عروس هلندی از لحاظ جثه طوطی های کوچک به حساب می آید.


یکی از مزیت های این پرنده نسبت به سایر حیوانات خانگی مانند سگ و گربه ودیگر پرندگان زینتی این است که دارای طول عمر بیشتری نسبت آنان است به طوری که به صورت متوسط بین ۱۷ تا ۲۰ سال زندگی می کند.


منبع : http://www.hovabator.ir/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%87%D9%84%D9%86%D8%AF%DB%8C.html

  • دستگاه جوجه کشی هواباتور

انواع مه ساز

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ق.ظ

مه ساز و رطوبت ساز

دستگاه های مه ساز که در داخل سالن قرار داده می شوند قطره هایی به قطر ۱۰ تا ۱۵ میکرون تولید می کنند که به راحتی تبخیر می شوند و میزان نم باقی مانده سالن را به حداقل رسانده رطوبت را در آن پخش می نماید و به حدود ۸۰ درصد می رساند. مسیر مه پاش ها باید در محل ورود هوای گرم باشد تا از اضافه شدن گرما به سالن جلوگیری کنند.

برای افزایش کارایی این روش باید در قسمت های میانی سالن نیز تعداد کافی مه پاش نصب شود. مه پاش هایی که تولید قطره هایی با قطر بیش از ۳۰ میکرون می کنند که کمتر مورد توجه و تقاضا قرار می گیرند.

مه ساز و رطوبت ساز با فشار کم

در این روش، سوراخهایی بر روی لوله های کشیده شده در سرتاسر آشیانه ایجاد می نمایند که با جریان یافتن آب با فشار کم در آنها، قطرات آب در فضا پخش می شود. بدین ترتیب با مرطوب شدن طیور، موجبات خنک شدن آنها فراهم می شود.

مه ساز و رطوبت ساز با فشار زیاد

در این روش، نازل کننده های مخصوصی بر روی لوله های کشیده شده در آشیانه تعبیه می شوند که با جریان یافتن آب تحت فشار بالا به داخل این لوله ها، آب به صورت قطرات بسیار ریزی از طریق روزنه ها در محیط پخش می شود. این روش تاثیر خنک کنندگی بسیار خوبی برای هوای موجود آشیانه دارد و می تواند با یک سنسور دمایی و یا رطوبت سنج اتوماتیک عمل کند.

مه ساز و رطوبت ساز ( پوشال / هواکش )

در این روش هواکشها هوا را از طریق یک پوشال یا پد سلولزی مرطوب و خیس به درون آشیانه می کشند. این هوای مرطوب موجب کاهش درجه حرارت و خنک شدن هوای ورودی می شود.

مه ساز و رطوبت ساز (مه پاش / هواکش )

در این روش هوای ورودی از طریق یک کلاهک که در آن مه ساز با فشار قوی نصب گردیده مرطوب می شود و همزمان با این عمل درجه حرارت های ورودی کاهش می یابد.

  • دستگاه جوجه کشی هواباتور

خرید ماشین جوجه کشی حرفه ای

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ق.ظ

برای خرید دستگاه جوجه کشی حرفه ای می توانید به سایت هواباتور مراجع کنید و از تخفیفات ویژه این فروشگاه بهرمند شوید.


http://www.hovabator.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%ac%d9%87-%da%a9%d8%b4%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c.html

  • دستگاه جوجه کشی هواباتور