دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی

نگهداری از شترمرغ

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

پرورش شترمرغ یکی از حرفه های سودآور است که با الگوی اقتصاد مقاومتی کاملا مطابقت دارد چرا که علاوه بر فرآورده های گوشتی که این پرنده عظیم الجثه دارد می تواند از تخم، پر، پوست و روغن آن درآمد خوبی به دست آورد. بر اساس آمارهایی که از طرف وزارت بهداشت انتشار یافته است،ایران یکی از سه کشور مطرح دنیاست که تعداد شتر مرغ ها در آن بیشتر است.

با اصول راه اندازی مزرعه پرورش شترمرغ آشنا شوید

چنانچه تصمیم شما برای راه اندازی مزرعه پرورش شترمرغ قطعی است پس باید کسب و کار خود را به ثبت برسانید و به فکر گرفتن مجوزهای لازم از سازمان بهداشت و جهاد کشاورزی باشید. یک برنامه ریزی دقیق برای مدیریت مزرعه پرورشی طراحی کنید و به تمام قوانین و مقرراتی که در این زمینه کارساز است مثل شرایط فروش، واردات نژادهای برتر شترمرغ و فروش محصولات فرآوری شده، اشراف داشته باشید.


برای به دست آوردن چنین اطلاعاتی  به اندازه کافی مطالعه کنید چون پرورش شتر مرغ ها یک تجارت خاص است و به عنوان یک پرورش دهنده، ممکن است با موقعیت های گیج کننده و غیر قابل پیش بینی، مواجه شوید. پس مطمئنا به اطلاعات بروزی احتیاج خواهید داشت. جستجو در در وب سایت های اینترنتی، استفاده از مشاوره و تجربیات افرادی که در این حرفه موفق هستند، پیوستن به انجمن های پرورش شترمرغ در اینترنت، دیدن فیلم های آموزشی و بسیاری از راهکارهای دیگر می تواند بهترین راهنما  برای سازماندهی و پیشبرد اهداف پرورشی شما باشد.

اخذ وام و تسهیلات بانکی برای پرورش شترمرغ

از آنجایی که پرورش شترمرغ با طرح اقتصاد مقاومتی مطابقت دارد لذا ارگان های دولتی از قبیل سازمان جهاد کشاورزی با همکاری بسیج سازندگی در راستای تحقق این اهداف وام اشتغال زایی را برای پرورش شترمرغ پرداخت می‌کند و اخیرا شرایطی به وجود آمده است که می توان قطعات شترمرغ را تحت پوشش اداره بیمه قرارداد.


https://www.hovabator.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%b4-%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%b1%d8%ba.html

  • دستگاه جوجه کشی هواباتور